Lamtumirë Dhimbje Koke!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Dhimbje Koke
Të kesh dhimbje koke është e bezdisshme dhe ndonjëherë e vështirë që ta shmangim.Shumë prej nesh kur jemi nën presion, dhimbja e kokës shfaqet automatikisht,e nëse ajo përkeqësohet mund dhe të na bjerë të fikët nga dhimbja e madhe që ndjejmë.

Dhimbja e kokës është një dhimbje mjaft e fortë në kokë.Mund të na kapë anash, tek vetullat ose tek qafa.Ka lloje të

Dhimbje Te Forta Koke

ndryshme dhimbjesh koke,por më së shumti dhimbja e kokës shkaktohet nga stresi, qëndresës së gjatë përpara kompjuterit, zhurmave e shumë shkaqeve të tjera.

Një prej shkaqeve kryesore të dhimbjes së kokës është tensioni në muskujt e qafës, skalpit dhe mjekrës. Zakonisht pijmë ilacë gjumi, qetësues ose aspirina pa fund që dhimbja të na lehtësohet. Gjithsesi mund t’a bëjmë ne këtë gjë në cdo vënd?
Padyshim, nuk mund të flejmë në zyrë ose në një dyqan.Përvec këtyre ndoshta nuk kemi as aspirinë me vete në ato moment.
Mos u shqetësoni! Mënyra më e mirë për të larguar dhimbjen e kokës është nëpërmjet masazhit. Masazhi është aplikimi I presionit ose dridhjes në indet e buta të trupit, largimi I stresit psikologjik, manaxhimi I dhimbjeve, përmison qarkullimin dhe ndihmon për tensionin.
Kur ne vuajmë nga dhimbja e kokës,mund të ndihmojmë vetë veten tonë me masazh. E thjeshtë dhe cdokush mund ta bëjë atë,në punë ose shtëpi.
Më poshtë janë katër mënyra të thjeshta masazhi që të largoni dhimbjen e kokës.
1.    Masazh I zonave të syrit-Mbyllini sytë tuaj. Vendosni gishtërinjte te zona syve që janë sipër kockës se faqeve. Masazhojeni atë zonë më ngadalë në drektim rrethor për rreth një minuti.

2.    Masazh nga sytë tek hunda-Duke përdorur gishtin e madh të dorës, shkoni poshtë pjesës së vetullës (tek kocka që vjen direkte sipër syrit). Ndjejeni se ku kjo kockë takohet me urën e hundës dhe syve tuaj dhe lehtësisht ushtroni presion në këto pika. Mund ta bëni këtë gjë katër herë duke e shtrënguar dhe shtypur zonën për 10 sekonda për cdo

Qetesues Per Koken

shtypje.
3.    Masazhi I qafës- Masazhoni një pikë ku ju e ndjeni, duke lëvizur gishtat e dorës nga fundi i kokës tuaj deri drejt

bazës së kafkës tuaj. Vecanërisht në majë të qafës tuaj që takon bazën e kafkës. Masazhojeni për disa minuta duke përdorur majat e gishtave në drejtim rrethor.
4.    Masazhi I skalpit- Masazhojeni skalpin tuaj në majë të kafkës më pëllëmbët e duarve tuaja për rreth një minute.

Pasi ti keni bërë të gjitha këto masazhe merrni frymë thellë. Ngrijini shpatullat tuaja lart drejt veshëve, për rreth 10 sekonda për të larguar dhimbjen e mbetur, e më pas ulini përsëri në pozicionin e tyrë natyral.
Do filloni të ndjeheni më mirë kur të mund t’a bëni disa herë. Masazhi juaj do t’ju largojë dhimbjen e kokës, e koka juaj do t’ju duket sikur peshon më pak.