Dieta e gjoksit të shëndetshëm

Gjoksi i një femre nuk duhet të jetë vetëm I bukur, por para së gjithash ai duhet të jetë I shëndetshëm. Ushqyesit janë të sigurtë, se jo vetëm kozmetika e duhur, higjena ideale dhe fitnes I rregullt mund t’ju ndihmojë të keni një gjoks të shëndetshëm por gjithashtu dhe një dietë e duhur. Pra, për cfarë kemi nevojë të hamë dhe të pimë, ne femrat në mënyrë që të kemi një gjoks sa më të shëndetshëm dhe të bukur? Me poshtë janë disa këshilla të shëndetshme që duhet ti ndiqni.

Fruta dhe perime portokalli
Para së gjithash, femrat duhet të përfshijnë patjetër në dietën e tyre ditore fruta dhe perime portokalli dhe të verdha. Këtu përfshihen kajsi të freskëta dhe të thata, qitro, bananet, karrotat. Ato përmbajnë shumë vitamina si A, E dhe C- antioksidantët kryesorë të cilët nuk e lënë gjoksin tuaj të plaket shpejt.

Parandaloni kancerin e gjirit
Lakra kineze dhe e bardhë, lulelakra, brokoli janë ushqimet e nevojshme, që duhen ngrënë në mënyrë që të përmisoni dhe të mbani shëndetin e gjoksit. Kto janë ushqimet kryesore që mbrojnë gjoksin ndaj kancerit.

Selen për një gjoks të shëndetshëm
Gjoksi I femrave nuk mund të bëjë pa selen, I cili ndodhet në arra brazili dhe maja birre- burimet kryesore të vitaminës B1, I cili I jep lëkurës së gjoksit elasticitetin e duhur.

Pije për një gjoks të shëndetshëm
Konsumimi I verës së ëmbël gjithashtu është shumë I mirë për gjoksin e femrave. Pije të tjera të shëndetshmë për gjoksin janë caji jeshil dhe caji I bardhë. Ushqyesit rekomandojnë të pini 3 deri në 5 gota në ditë, pasi sic e dini kto lloj cajrash kanë veti të forta antioksiduese. Kjo do të thotë që ato e mbrojnë trupin (përfshirë ktu gjoksin tuaj) nga sëmundje të ndryshme dhe plakje e parakohshme.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)